נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail

כמה זמן חיכיתי להעמיד את הלוח הזה …אני עומדת מולו ומתמוגגת מהרגע אליו הגענו!
לוח משימות כדי להזכיר לנו במה לטפל. כך אנו מוודאים שאנו מתקדמים בהכנות, מוחקים שורה ועוד שורה עד שיסתיימו המשימות.
הימים עמוסים בטלפונים, פגישות ותיכנונים. פטר לא עובד בתקופה הזו, מה שמפנה לו זמן להתמקצע דרך הרשת בכל הקשור לציוד שנצטרך, להשוות בין היצרנים וחוות דעת של משתמשים והוא עושה עבודת חקר מדהימה.

אני מקווה שהשבוע נשלם את יתרת המשכנתא לבנק מה שיאפשר לנו לסמן וי ענק על הלוח. אחד החוקים הברורים שהחלטנו לעצמנו הוא שלא יוצאים להרפתקאה הזו עם חובות ועלינו לסגור את כל ההלוואות לפני תחילת הטיול.
יתכן וגם נחתום השבוע על הסכם לרכישת דירה קטנה אותה נשכיר בזמן שנטייל. התמהמהנו קצת יותר מהמתוכנן עם העניין הזה בגלל כל התקופה האחרונה והמצב בטחוני שעדין לא חזר לשיגרה וחייבים לסיים את הטיפול.

נפגשנו עם מספר ברוקרים בכדי שיעזרו לנו בתהליך של רכישת היאכטה, אך הגענו למסקנה שכנראה נצטרך לעשות זאת לבד כי אנחנו יודעים בדיוק איזה דגם, שנה ואפילו באיזה אזור, כך שאנחנו לא רואים תועלת גדולה בלקיחת ברוקר מהארץ שילווה אותנו. נראה שהשימוש בברוקר מתאים יותר לאנשים שלא סגורים על דגם ספציפי.
מכיוון שכעת שיא העונה, זה לא הזמן לקנות כי כל היאכטות בהפלגה . נתחיל את התהליך באמצע ספטמבר, בשאיפה שיסתיים עד נובמבר. על פניו נראה שהתהליך מהיר יותר מרכישת בית ואין את "זמן הפינוי" שמאריך את הסיפור.

את הבית שלנו אנו אמורים לפנות בדצמבר, ולפני כן למכור את כל התכולה, כך שכבר התחלנו לערוך רשימות, מה להשאיר, מה לקחת, מה ימסר ומה צריך למכור. חפצים שלא היינו צריכים וסתם נשכחו באחסון, מצאו את דרכם מחוץ לביתנו ואנחנו מתכננים "גראז' סייל" לפני שנפנה את הבית.
זו הרגשה מאוד משחררת לדעת שאנחנו עומדים לחיות באופן מנימאליסטי, שאין טעם לאגור ולאסוף.
כשמחליטים על צורת חיים כזו, פתאום נשפך אור על כ"כ הרבה דברים שנאספו סביבנו ואינם הכרחיים, על חפצים שישנם ובכלל לא זכרנו שקיימים או שפשוט לא היתה לנו סיבה מספיק טובה להיפטר מהם.

נו…טוב.. אז עכשיו יש סיבה כזו…

חזרה למעלה