נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail

בעודנו מטיילים בין הגרנדינים, שהם קבוצת איים קטנים הקרובים יחסית אחד לשני, אנחנו מנסים לבנות תוכנית המשך לטיול שלנו. עד היום לא תכננו הרבה מעבר לכך שנגיע לקריביים ושבתקופת הקיץ כאן שזה בין יוני לנובמבר נאלץ לרדת דרומה כי אלו החודשים שמאופיינים ברוחות, גשמים וגם הוריקנים בצפון. כשאני אומרת דרומה אז אני מדברת עד טרינידד, על וונצואלה ויתרנו, בעיקר בגלל העניין הבטחוני.


לאט לאט אנו מבינים שלהדרים זה טוב אך אולי לא צריך להגזים ובכלל גם לא ממש מומלץ על טרינידד ואין זה אומר שבין יוני לנובמבר אי אפשר להמשיך לשייט מערבה אל תוך מרכז אמריקה.
הקריביים מהווים נקודת החלטה לרובנו. פרט ל- shuti שיודעים בדיוק לאן פניהם מועדות וזה לפסיפיק כמובן, כל יתר הסירות איתן אנו בקשר מתלבטות בין צפונה לארה"ב, דרומה לאזור פנמה או למרכז אמריקה.


אז בינתיים אנחנו אוספים חומר קריאה וספרי הדרכה, משוחחים הרבה עם מי שאפשר ומעלים שוב ושוב את האפשרויות. מה שבטוח הוא שאת האפשרות של הפסיפיק אנחנו דוחים כרגע, עוד מוקדם לנו לרוץ קדימה, ומשתי האפשרויות האחרות בשלב זה מרכז אמריקה מעניין יותר מאשר ארה"ב. זה לא אומר שנוותר על ארה"ב, צריך להיות מדהים לחוות אותה בסירה.


ישנם הרבה היבטים שאנחנו לוקחים בחשבון והעיקר הם שהמקום יהיה בטוח לשהייה, שחודשי השנה יתאימו להפלגה, הגבלות כניסה ויציאה מהמדינות שבאזור, תשלומים שיש לבצע בכל מדינה, בחינת העגינה והאם מומלצת שלא בתוך מרינה …

חזרה למעלה