נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail

ישנם אינסוף מקומות נחמדים בהם אנחנו עוצרים ונהנים לגלות אך ישנם אחרים שברגע הראשון שאתה מגיע אליהם מיד אתה מרגיש שזה עומד להיות טוב.ככה זה עם אנשים וכנראה שככה זה גםגגג עם מקומות.
גוסייר Gosier זו העיר הראשונה שעצרנו בה בגוודלופ ואין לנו תוכניות לעזוב בקרוב. אני לא יודעת להצביע מה בדיוק עושה לנו את זה, היא לא מאותן ערים ציוריות מגלויות, היא לא כפרית או עירונית באופן בולט, יש בה את הצבעוניות האופינית שראינו בעוד מקומות בקריביים ואת אותן חנויות קטנות המפוזרות לאורך הרחובות במרכז העיר.
למרות שאני לא יודעת להצביע בדיוק, יש כאן כמה דברים מעניינים ששמנו לב אליהם:
1. יש כאן חיבה מיוחדת לספורט ולשחיה בכלל, אנשים שוחים בים למרחקים, ישנם חוגי ספורט במים למבוגרים ומסעות אופניים אליהם מגיעים המון אנשים.
2. לבתים פה יש גינות יפות ומטופחות שנראה שמישהו חשב קצת על עיצוב, במקומות דומים הבתים נראו מוזנחים ולא בגלל חוסר כסף, אלא בסוג אחר של הרגל ממה שמוכר לנו.
3. השקנאים משגעים. איזו חיה מדהימה ויש ממנה המון בקו המים ופסל במרכז העיר. אי אפשר להתעלם מהם ואני רק מחכה שיהיו לנו כמה תמונות שוות שלהם.
4. לא הבנו אם תרנגולות אלו חיית מחמד או מה הקטע שיש כל-כך הרבה תרנגולות מסתובבות בכל מקום, ברחובות, בחניונים, בגינות ציבוריות וכמובן ליד בתים.
כמה תמונות להתרשמות מגוסייר:
ממול העיר אי קטן עליו מסעדה מקומית, שולחנות פיקניק ומגדלור. אנשים מקומיים מהעיר ותיירים מגיעים בעזרת סירת אוטובוס שלוקחת נוסעים הלוך וחזור לאורך כל היום כדי להנות ממקום בטבע, לעשות פיקניק ולשנרקל בריף שמסביב. אחרים מגיעים בשחיה, לא ראיתי במקום אחר כמות כזו של אנשים ששוחים למרחקים בים.
כמובן שגם אנחנו עברנו לעגון די קרוב ועכשיו גם אנחנו יכולים לשחות אל האי.

ביקרנו בספריה הציבורית לילדים, מצאנו 3 ספרים באנגלית וכל היתר היו בצרפתית. זואי בכל זאת נהנתה ועדי ניצלה את הזמן כדי להעתיק לעצמה מילון מילים שימושיות בצרפתית.