נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail
הימים צפופים בחופש הזה . ישנם הרבה משימות, כך שכל יום אנחנו מגיעים לשעת האיסוף של הבנות עייפים ורעבים. בימים מסוימים אנחנו מודדים בקפדנות את הסירה או חלקים ממנה, אם כדי לעשות מדפים, לקבוע איפה ימוקמו האנטנות, להחליט על גודל הפנלים הסולאריים, רשתות הצללה וכו'. בימים אחרים אנחנו נוסעים בחיפוש אחרי בעלי מקצוע כמו תופרים, ממסגרי נירוסטה, פלסטיק, נוטריון, מפעלים יצרנים, ועוד כל מיני.

בימים שנותרו אנחנו עושים כביסות…

כחובבת רשימות חילקתי את המשימות שיש לנו לעשות, אז הנה טעימה לכל אלה ששואלים מה עושים כל היום:

משימות קטנות– בדיקת אפודי הצלה, צביעת פסי עץ בסירה, לסיים חיסונים לכל המשפחה, לעדכן טלפונים, לדאוג ליפוי כח נוטריוני, לסמן עוגן ושרשת , לתקן דינגי, קורס עזרה ראשונה….ועוד…

משימות גדולות-פנלים סולאריים, קניית מצברים, הרכבת גשר נירוסטה, כיסויים והצללות, רשת לריילינג סביב הסירה, מדפים, החלפת שקעי חשמל, הכנת בסיס לתוכנית לימודים לשנה הבאה …ועוד…

משימות ניירת ורשויות– ביטוחים, טלפונים, שכ"ד, חשבונות, טלפונים, ביטוח לאומי, כרטיסי אשראי… החלק הפחות מהנה שבהתארגנות…

משימות לתל אביב והמרכז– העיר שיש בה הכל מלבוש מגן מקרינת השמש ועד נורות, חבלים, דגלים ומפות . יש לנו רשימה ארוכה של בתי עסק שאנחנו צריכים לבקר בהם וידרשו לנו כמה וכמה נסיעות למרכז.

סטוקים שצריך לקנות– בעיקר מוצרי הגיינה, קרם הגנה וסנו-די אבל גם ביגוד נגד שמש, לים ולטיולים. אוכל אני מאמינה שיש גם במקומות אחרים בעולם אז בטח נעשה קניות גדולות קודם שנצא אבל לא ברמה של לשמור סטוקים ממשהו.

בין לבין אנחנו מדברים על עוד דברים חשובים כמו תכנון מסלול הטיול.
התוכנית שלנו היא להיות בים התיכון עד ג'יברלטר מיולי ועד ינואר, כשאת רב הזמן רצינו להעביר ביוון. התקופה של יולי אוגוסט ביוון מאופיינת ברוחות המלטמיות, שהן רוחות חזקות שנושבות במשך שעות היום, במידה ונראה שהרוחות מגבילות אותנו אז נאלץ לקצר את השהיה ביוון. אנחנו משאירים מקום רב לספונטניות במסלול כי חשוב לנו להישאר במקומות שנעים לנו בהם ולא לעשות "וי" ברשימה גאוגרפית ארוכה ואנחנו מאמינים שעם הזמן נפגוש אנשים, נרכוש ניסיון ונקבל המלצת על מקומות טובים לעגינה.

  1. תודה משפחת לוי, נשמח לשמוע מכם. גם אצלנו התחיל התהליך מקריאה על משפחה אחרת ומשם היה תהליך ארוך שנפתח בפנינו עולם שלם לצורת חיים שלא הכרנו.

  2. אחרי שבועיים שעברנו על כל הבלוג שלכם ועל הקישורים למשפחות נוספות היינו היום במרינה באשקלון רק כדי לראות אם אתם אמיתיים. ואכן כן. גרמתם לנו לחשוב ברצינות על השינוי. תודה רבה ונשמח לבקר אתכם פעם בשביל לקבל כמה עצות מכאלה שכבר בדרך הנכונה. מבטיחים להביא יין טוב וקינוח משפחת לוי

תגובות סגורות.

חזרה למעלה