נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail
לילדים אין בעיה להעביר זמן בעיקר עם יש חברים טובים שבאים לבקר. בתקופה הזו, לפני שאנו יוצאים, ישנם הרבה חברים טובים שניתן לבלות איתם.
אבל חברים לא תמיד יהיו בסביבה ואם הם יודעים להעסיק את עצמם זה נהדר. אנחנו בגישה ששיעמום זה לא דבר רע וממנו יכולים לצמוח תעסוקות מהנות ופוריות.
כדי לאפשר תעסוקות פינינו את אחד הארונות בסירה לחומרי יצירה, דפים בשלל צבעים, צבעים, מכחולים וקופסאות חרוזים.
את כל משחקי הקופסא שבחרנו להביא איתנו העברנו לשקיות כדי לחסוך מקום ולאורך השנתיים האחרונות אספנו משחקים שמתאימים לגילאים שונים והאריזה שלהם קטנה : משחקי קלפים, דומינו, רמי, שעת שיא, מנקלה ועוד הרבה אחרים.
הבנות מאוד אוהבות להעביר זמן בקריאה, כשמגיעה השעה לישון הן מבקשות להישאר ערות במיטה כדי לקרוא. סידרנו בסירה ספרים בכל חדר והכוונה היא לבקר בכמה חנויות יד שניה עוד לפני שנצא לדרך.
טלויזיה אין אצלנו וגם לא היתה כשגרנו בבית. אנחנו לא רודפים אחרי חדשות ומבחינתנו ההרגל שטלויזיה פועלת כרעש רקע קבוע, זה הרגל רע וממכר. יש מסך גדול שמחברים למחשב וצופים בסרטים. כולנו אוהבים סרטים ונהנים במיוחד כשמזדמן "ערב סרט" שבוצופים בסרט בזמן ארוחת הערב.
ובמקרה הגרוע… שממש כבר לא נותרה תעסוקה… ניתן לתת להם קצת לקרצף את הסירה. להם זה כייף להתעסק במים והסבון ולנו זה נהדר לחיות בסירה נקיה.
חזרה למעלה