נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail
אז זהו . הגיע היום . ביום רביעי 1.7.15 החתמנו דרכונים במרינה ויצאנו ב12:00 בצהרים כשפנינו מועדות לקפריסין או תורכיה, תלוי איך נרגיש…
עוד בתחילה זכינו ברוחות קדמיות שאילצו אותנו להפליג בזיגזג עם המפרשים הרבה יותר זמן מהמתוכנן. שלא תבינו לא נכון, הרוחות היו נהדרות, רק לא בכיוון האופטימלי שלנו.
זה לא נגמר כל כל מהר ובעצם הגענו לקפריסין רק היום, יום שבת 4.7.15 ולמדנו שבים אין זמן, הפלגה שהיתה אמורה להיערך יום אחד נמשכה שלושה ימים.
הבנות הרגישו מצויין ובכלל לא הזיז להם הדבר, כולנו נהפכנו מנומנמים יותר ובילינו הרבה זמן שרועים בפוזה כזו או אחרת. לא היתה לנו מוטיבציה להיות יעילים מדי ולכן לא ניצלנו את הזמן לעבודות כלשהן. ביומיים הראשונים הבטן שלי כאבה והיתי עייפה מאוד, ריבוי שעות שינה הקל עלי ולאט לאט התרגלתי כך שלאחר יומיים ראשונים כבר הרגשתי די טוב.
בלילות פטר ואני עשינו משמרות כדי שתמיד מישהו ישאר ער וישגיח. זה עבר די טוב כי פטר זקוק לפחות שעות שינה ממני ועשה לי הנחות השובניסט…
הגז בישול שלנו קיבל מחלת ים כלשהי ובזמן ההפלגה היה מסוגל רק לחמם אך לא להרתיח, מה שאילץ אותנו לאכול בעיקר אוכל קל, גבינות, לחם, פירות וירקות ולא ממש בישולים. תחילה זה התאים כי לאף אחד מאיתנו לא התחשק אוכל כבד, אבל אחר כך כבר הרגשנו רעבים לתבשילים. נזכרנו שיש לנו מרקים מהירי הכנה וזה היה נהדר.
הבוקר נכנסנו למפרץ מקסים בקפריסין בשם pissouri bay . לקראת הכניסה ראינו דולפינים וזה היה מרגש ומשמח. המים הכחולים כהים כדיו שליוו אותנו בחלק הארוך של ההפלגה הפכו כחולים וצלולים יותר, הקרקע כאן חולית ולא רואים דגים אך כן ראינו צבי ים. צליל הציקאדות נשמע מכל עבר, נראה שהחוף מלא בהם.
קפצנו מיד למים, הים היה כמו בריכה, שקט וצלול, התרעננו, אכלנו טוב ונחנו. מחר נמשיך לקסטולוריזו בדרום יוון.
חזרה למעלה