נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail
אוכל הוא עניין חשוב בכלל, אך בחיים בסירה הוא תופס מקום חשוב עוד יותר.
אחת הסיבות היא שאין יותר ארוחות אצל סבתא, אז חייבים לדאוג לבשל באופן קבוע כדי להיות שבעים ובים זה בעייתי להיות שבע כי יש חשק לאכול כל הזמן. סיבה אחרת היא שאוכל מזין ומסודר נותן לנו תחושה של חיוניות ושומר על כולם מרוצים.
את רב הבקרים אנחנו פותחים בסלט עם ירקות, פירות ולחם שאנו אופים ב"סיר פלא" על הגז. כולנו אוהבים גבינות אז תמיד מוסיפים גבינות למריחה או מפזרים גבינות בסלט.
כיום אנחנו בגוצ'ק בתורכיה ומאוד פשוט למצוא פירות וירקות בשפע, ישנם ירקנים בכל פינת רחוב וגם בסופרמרקטים ניתן לקנות את רב המגוון. אתמול עשינו קניה של ענבים, מלפפונים, תאנים, דובדבנים, פלפלים ופטריות.
חגיגה של טעמים.

מכיוון שזו מרינה קטנה אך יוקרתית יש כאן הרבה יאכטות שעוגנות, יאכטות פאר שקשורות לרציפים במרינות וגם יאכטות של פשוטי העם כמונו שעוגנים עם עוגן מחוץ למרינה. ישנן סירות שמוכרות אוכל ושטות בין היאכטות. ראינו כזו של גלידות, אחרת של פירות וירקות ואפילו אחת עם מוצרי מאפה.

ירקות וגבינות זה טוב ויפה, אך עם כל הכבוד אנחנו משפחה שאוכלת וזקוקה למנות קצת יותר מסיביות מפעם לפעם.
אחד המאכלים שאנחנו אוהבים זה קוסקוס עם מרק ירקות. גל שיש מ"פפונה" שהיא גם חברה יקרה לקחת על עצמה פרוייקט והמציאה עבורנו "ספר בישול לסירה", אחרי שכל התבשילים והמאפים עברו בדיקות איכות וכן בדיקות חסכון במצרכים בעייתים ובשימוש בכלי מטבח חשמליים, קיבלנו ספר מתכונים איכותי שאחד המתכונים בו זה איך להכין קוסקוס אמיתי בפשטות שלא תאמן.
אז ניסינו, ואנחנו הולכים לחזור על זה עוד הרבה פעמים!

מעבר לכל אלה יש גם ארוחות של כייף בחוץ, שפשוט לוקחים מה שיש במטבח ובמקרר באותו הרגע, מוסיפים לזה מדורה ומתקבל ערב מדהים ומשפחתי, ואז כבר לא חשוב מה בישלתם…כי הכל נאכל בתאבון.

תגובות סגורות.

חזרה למעלה