נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail

בדיוק עזבנו את האי אסטיפלייה (ASTYPALAIA) ובשאיפה שנהיה מחר בבוקר ב-טירה (THIRA).

אך עד שהגענו לכאן קרו המון דברים:
הפלגה מ-ניסירוס (NISYROS) הייתה "פראית". רוחות נשקו 30 קשר (שבשבת הרוח שלנו יכולה לספק חשמל לאשקלון כולה), גלים של 5 מטרים לא היו נדירים. חגית, נעמי וזואי שכבו שפוכות רוב הדרך ועדי פשוט ישנה כל הדרך !
לקראת הערב הגענו לאי, מצאנו מפרצון פסטורלי , נקשרנו בשלושה חבלים לסלעים בחוף, זרקנו גם עוגן ולאחר ארוחת ערב פטתית ביותר הלכנו לשון. באמצע הלילה הרוחות התחזקו אז קמתי לבדוק האם הכל תקין והדינגי החדשה הלבנה היפה שלנו כבר לא הייתה – … באם ! חזרנו צעד אחורה.

חייבים למצוא (ולשלם) חדשה . איזה באסה ! חגית בדכאון והבנות ואני הלכנו לצלול …. לא בוכים על חלב שנשפך …..

אחרי מנוחה החלטנו למצוא מקום יותר טוב ללילה הבא. שחררנו את הסירה (בעזרת הסאפ, כי אין לנו דינגי ) ושוב ברוחות מטורפות עברנו ממפרץ אגריליטי (AGRILITHI) ליד כפר מלטזנה (MALTEZANA) ונקשרנו למצוף כי העוגן המשוכלל שלנו לא היה מסוגל לתפוס בגלל כמות הצמחייה שהייתה על הקרקעית.