נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail
אחד הנושאים הנפוצים ביותר עם יאכטוניארים וגם "יבשתנים" הוא החשיבות של ציוד ומכשירים שונים.
קיים מחנה של מפרשים מתקדמים, אחרים נשבעים למנוע רב עוצמתי, לעוגן מדור חדש או מערכת חשמל, שהייתה יכולה לספק צרכיו של ישוב קטן, …
אני, לאחר יותר מ-15 שנות של בדיקות מעבדה יבשתיות, וקרוב לשנתיים של שימוש בתנאי ים התובעניים, יכול להכריז שבשבילי, לתפקוד תקין, נקי ושבע כל סירה חייבת "חגית".
הציוד הוא טיפה מסובך להשגה ולעיתים יקר להחזקה, אך היתרונות שלו מגמדים הנ”ל.

המכשיר הידידותי (בדרך כלל) הזה מטפל, דואג, מארגן, מבדר, מעגל פינות והופך רגעים "בלתי נסבלים" ל-"סבירים בהחלט".

אומנם בהפלגות ארוכות "חגית" ניהיה ישנוני עד ישן לגמרי אך ברגעי האמת (רעב, למשל) מתפקד להפליא.

במקרים מאוד קיצוניים "חגית" יכול להחליף אפילו "נהג אוטומטי", אך לא מומלץ להשתמש בפונקציה הזאת לאורך זמן או בקירבת חוף או סירות אחרות.

בדומה גם בקשר לקשירות התפקוד נתון בספק.

 

לעיתים רחוקות המכשיר נהיה באגי עד ממש עצבני ואז רק טיפול של מבט ברצפה (מבט שלי, כמובן) אוו ריסט בעזרת קפה ועוגיה מבטיחים המשך תפקוד תקין.

אבל למרות הפגמים המינוריים האלה, היכולות הבלתי רגילות לשלוף מאחד המחבואים הרבים (שרק ספורים הצלחנו לגלות עד כה) ממתק "האחרון" לילדים, להמציא להם פעילות יצירה או ליצור בדרכי קסם כיבוד מפנק לאורחים שהופיעו בהפתעה, הפכו את "חגית" לחלק החשוב ביותר בהרפתקאות יבשה וים, וגם בחיי היומיום שלנו.
אישתי, אוהב אותך מאוד !
מזל טוב !

נ.ב.
ה-"חגית" מתפקד אך ורק בעזרת אוכל צומח בשדות ולא ניתן להפעלה בסוגי דלקים בעלי רגליים, כנפיים או סנפירים. בנוסף גם תזונה הרוחנית מוגבלת לסוג "קומדיה רומנטית" בלבד.
התכונות האלה שונו בתת-דגמים חדשים: "נעמי", "עדי" ו-"זואי"
אבל זה כבר סיפור אחר……

  1. שמעתי שהדגם המקורי והשידרוגים ינחתו בארץ בקרוב, והייתי רוצה להתנסות בשימוש בו. רציתי לדעת כמה עוגיות דשא וקפה הוא צורך על מנת להתכונן. תודה

  2. שמעתי שהדגם ינחת בארץ בקרוב ( יחד עם השידרוגים). אפשר להתנסות בו כמה שבועות? ואם נחליט שלוקחים, אפשר פשוט להשאיר פה את גירסת המקור? הכנתי עוגיות, דשא וקפה.

תגובות סגורות.

חזרה למעלה