נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail

צ'יצ'יקסטננגו Chichicastenango



טוב, אז אם את אישה ובמקרה יוצא לך להיות בגוואטמלה, תעשי לעצמך טובה ותלכי לראות את השוק של צ'יצ'יקסטננגו. רצוי בלי מלווה ממין זכר. קחי איתך כסף לבזבוזים או השקעה לטווח ארוך אם המילה בזבוזים נשמעת לך פזרנית, ופשוט תפני לך את היום.

צ'יצ'יקסטננגו הוא כפר שמפורסם בכך שמגיעים לשוק שלו מכל הכפרים בסביבה פעמיים בשבוע. אנחנו הגענו לשוק של יום ראשון. כשמתחילים להיכנס בין הדוכנים לא קולטים כמה השוק גדול, הדוכנים צפופים אחד אחרי השני יוצרים מבוך של סמטאות צבעוניות עם בגדים, בדים, מפות, תיקים, עבודות עץ ועור, תכשיטים וגלריות. אינסופ של חנויות קטנות שאפשר להיעצר בהן ולשכוח את הזמן.

נעמי עושה פוזות למצלמה ולא מתרכזת בקניות

עניין המחיר הוא חלק בלתי נפרד מכל העניין. כל מחיר שמוצע לך פתוח לדיון ומשא ומתן. ברגע שתסרב למחיר, מיד תתבקש לנקוב בסכום שאתה מציע או שאתה מסוגל לשלם ובדרך כלל תסיים בקניה של המוצר ברבע מהמחיר ההתחלתי.

Add caption

זואי מרוצה אחרי שרכשה מכספה את הכובע שמצא חן בעיניה


הגוואטמלים חביבים וחייכנים. אף פעם לא נתקלנו בסירוב שאינו אדיב, בפרצוף חמוץ או בכעס בצורה כלשהי. קל לעשות איתם טעויות בשפה וכך אפשר להרגיש נוח עם קצת ספרדית עילגת ואוסף דל של אוצר מילים. הרבה מהרוכלים הוותיקים ששנים מתחככים בתיירים, כבר בעלי אנגלית בסיסית שעוזרת לתקשורת.
חוויה של מקום. קסם של יום.

הכנסיה בצ'יצ'יקסטננגו



חזרה למעלה