נודיע לכם למייל על כל פרסום של פוסט חדש

* שדות חובה
thumbnail

בשלב ההכנות ואיסוף ציוד לתינוק שעמד להצטרף למשפחה, העסיקה אותנו השאלה החשובה – איפה תהיה המיטה לתינוק ??? היה ברור שאנחנו לא מתכוונים לקנות מיטה של ממש, פשוט כי אין מקום. בסירה המקום מוגבל ומצומצם, תוסיפו לזה 5 אנשים עם כל הציוד של כולם, ואז עוד מיטת תינוק… זה דרש תיכנון וגם לא מעט תושיה.

בשבועות הראשונים אחרי הלידה, קאיו בילה הרבה במרכז הסלון, על השולחן בתוך מיטה מתקפלת שקנינו באחת החנויות המקומיות בגואטמלה. מומלצת כי מסביבה תפורה רשת שמונעת לחלוטין כניסה של יתושים וניתן לאחסן אותה בפשטות כשהיא לא בשימוש. כיום, היא פחות משמשת אותנו אבל אני מניחה שהיא פתרון טוב כשיוצאים לחוף, לקמפינג או לחברים והוא צריך את הפינה השקטה שלו.

מעבר לכך, יש לנו את הערסל שתלוי בקוקפיט ושקאיו אוהב להעביר בו את שנת היום שלו. אבל על הערסל כבר דיברנו בפוסט הקודם.

המיקום שנבחר למיטה

בסירה שלנו מסוג קטאמרן Lagoon380 יש 4 חדרי שינה שמחולקים בין שני ההולים, הגופים של הסירה. בחודשים הראשונים רצינו את קאיו קרוב אלינו, הרי היה ברור לי שאני נפרדת מלילות רצופי שינה ומה שיהיה נוח זה שהגישה לתינוק תהיה קלה ופשוטה. כך נבחר שהמיקום של המיטה יהיה אצלנו בחדר, במקום הפנוי היחיד-  מאחורי הדלת כניסה, מעל החלון מילוט.

נפרדנו מדלת החדר ופירקנו את מדף הספרים שהיה שם. במקומו הזמנו מנגר מקומי משטח עץ שקובע לקירות ומשמש כתחתית למזרון.

מזרון תינוק רגיל בעובי 10 ס"מ שחתכנו והתאמנו לגודל של המיטה

קיבענו את המשטח והנחנו עליו את המזרון. מידות המיטה 65×75 ס"מ שזה אולי לא יספיק להרבה זמן, כי קאיו גדל בקצב מטורף, אבל בינתיים זה מספק ושומר אותו בטוח מהתגלגלויות גם בזמן הפלגות וגם בזמן שינה.

מכינים את הרשת למיטה

ישנם ימים שבחדרים מאוד חם, כדי שהמיטה תהיה מאווררת סגרנו אותה עם רשתות שנחתכו ונתפרו מערסל. לרשת יש 3 שלבים ואנו יכולים להגביה אותה ככל שקאיו יגדל. למעשה, כיום קאיו בן 8.5 חודשים והשבוע הגבהנו את השלב האחרון כשגילינו אותו אוחז בקצה ומנסה לעמוד.

חזרה למעלה